Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 5, 2009

CINTAKU Bukannya Jenis PAKAI BUANG....

ternampak pic ni dalam folder picas aku kat komputer ofis ni.. so aku just masukkan..... Dan tajuk di atas tak de kena mengena dengan entry.. masa menaip BLOG untuk entry ni... terdengar lagu STACY kat radio... so... just taip jer... Sebab aku pun tak tau nak create tajuk apa.... muahahahahah................
.
.
.
Time jari jemariku laju menaip bait2 ayat menggunakan PC ofisku... HUJAN di luar turun dengan lebat sekali..... Alhamdulillah... aku, Kak Dilla dan Kaklong sempat parking keta kat belakang ofisku... Ops... tapi kali ni aku parking kat tepi pulak.... Ubah angin kan??? Tak pernah aku parking kat situ sejak lebih 7 tahun keje kat sini.... Kalau ada terpaking pun rasanya sekali dua jelah kot.....



Nak mula keja???? Memang macam payah skit..... Tapi.... Nak cuba buat jugaklah ni.... Hari ni sakit perut... So, I'm not in a good condition.... But still ok lagi ni..... Tadi pi makan naik keta aku... (keta dah ok kan).... So, hari ni cuma kami bertiga jelah.... kak min tetiba melaporkan dirinya telah berCOTI akibat sakit tekak... Eh, hujan2 pun sakit tekak ke kak min??? Ok2... biarkan dia berehat dengan jayanya................
.
Hari ni dah rabu... Kejap jer masa berlalu kan????? Sedar tak sedar... So, esok merupakan hari Khamis... dan sepanjang minggu depan aku mungkin tak masuk ofis selama 3 hari... Ada course yang perlu aku attend... Tapi lom dapat any info letter from HR lagi.. Just wait!!!.... Oh yer... KHAMIS?? Meaning kena pakai baju batiklah yer esok.. Huhuhu.. Ni yang teramat malas ni... Berpakaian BATIK bukannya tak cantik tapi ada time2 yang aku rasa macam malas nak iron.. Huhuhuhu.........
.
Oklah.... Dah nak mula buat keje dah ni... Just cari feel jer untuk semua ni.... So.... KEJE elok2 k...... Nanti ada masa atau time aku tak tau nak buat apa... aku masuk corat coret lagi k....

No comments: