Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 12, 2009

Kalaulah AYAH Masih Ada............

.
Ntah naper... air mata aku terlalu MURAH sangat sepanjang hari ni.... Bila sesuatu amat payah menimpa2 aku.... Aku jadi sedey.... dan betapa terdesaknya aku mengejar smua ini hanya untuk menggunakan sesuatu yang aku amat perlukan sangat2... Aku kembali sedey... Bukan menangis teresak2.. tapi setiap kali ruangan fikiran aku melintasi ISU itu.... dan setiap kali itulah aku mengesat air mata aku... Sedeynya... Alangkah bagusnya kalau AYAH masih ada.....
.
Lalu... aku lajukan papan keyboard ni untuk menerima tekanan jari jemariku pada setiap huruf2 yang dipaparkan di dada keyboard ni... Hmmm... sekali lagi timbul.... dalam benakku... Kalaulah AYAH Masih Ada....... Huwaaaaaaaa........... Tak bleh stop air ujan ni..... Aku pasti akan memiliki kejayaan itu even aku terpaksa bersusah2 dulu sekarang ni.... Sedey lagi........... Stop jap.... Tak leh sambung dah ni.....

No comments: