Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 15, 2009

My SCHOOL Timetable.....




This is my 3rd seminar for this semester.....
.
Macam yang aku rasakan sekarang.... jadual aku dan apa2 esemen aku sekarang ni dalam kategori semakin KRITIKAL... Sem ni sometimes aku rasa macam kelam kabut skit... Sebabnya.. dengan tiada panduan dan ditambah pula dengan ketidakfahaman dan yang keterlaluan... Menjadikan aku kurang confident for this sem... Aku tidak pasti pandangan dan pendapat kengkawan aku yang lain... But itulah yang aku rasa... Agak sedey... :'(
.
.
Tapi apa2 pun sempat jugak masukkan pic2 sambil lewa aku snap... Using both... Camera hp and my canggih camera gak ni... Kekekek..... So, just layan2 pic... Dan Kak Dilla n d team... sempat lagi menayangkan katalog tudung HAJABA... Time tu aku cuma terkenangkan esemen2 yang kena reject dan berlambak serta melimpah ruah nak kena buat... So... HOW????.... Huhuhuhuhuh.....................

No comments: