Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 10, 2009

Minggu Yang Penuh KeBZian....

Dah lewat rasanya... Mulanya plan nak upload sedikit sebanyak pic aku sepanjang jadual kerja minggu ni.... Tapi tak dapatlah... Sebab kesuntukan masa..... Mulanya dari siang tadi mempunyai satu keazaman yang baik lagi suci... Tetapi disekat oleh kerja2 aku yang tidak berfaedah langsung.... Huhuhu.... It become WORST!!!.... So, macam mana????....
.
Tadi masa jam 950pm, aku hampir tido dan merebahkan diri... Bila kak dilla call, mata terus segar (sebab dok cakap hal2 skolah ni).... Malangnya kesegaran aku membuatkan aku pi update blog... dan adalah jawab i-class skit2.... heheheh.... Sorry kak dilla... tadi terjawablah pulak... Tak pa.. nanti try pulun menyenget plak k....
.
Aku memang agak bz sepanjang minggu ni dengan keje yang aku leh panggil OUTSTATION... Pagi2 tu... amatlah malas nak menekan minyak ke destinasi course aku tu.... Dan bila dapat tau ada lagi yang dok menunggu di depan lagilah runsing... Bukan apa... Badan aku letihlah... Sakit pinggang... kepala pun dah mula mai memanggil2... Tu yang tak leh nak buat keje skolah ni... (alasan untuk Kak Dilla lah ni).... Kengkawan seangkatan aku mesti dok pulun buat semua ni dah... Aku jer.... Huhuhuhuhu... Macam mana agaknya nak menyiapkan keje skolah yang melimpah ruah ini??? Sila jawab...... Ada sapa2 nak tolong jawab tak untuk aku????? Lu pikirlah sendiri!!!!!!!!.....
.
Oklah... dah sampai masanya untuk aku menyahut seruan katilku... Sebab bantai busukku yang masih baru telah memanggil2 aku untuk memeluknya macam biasa... Hmmm, sian kat dia.. nanti apa lak dia rasa... So, untuk tidak memberikannya ada rasa kecik hati pada aku... Aku terpaksa pen down kat sini dulu... Keje skolah... esoklah yer... Esok last course aku.. kena drive lagi pi sana..... Baju pun.. esoklah iron yer... Jap lagi sebelum tido baru nak fikir nak pakai baju apa.... So, nak tido dulu..................... BYE.......

No comments: