Tuesday, August 25, 2009

Searching For KEJA SKOLAH Mood....

Hmmm......
..
Bulan posa.... Day yang ke-4.... Aku ni masih terkial-kial mencari MOOD nak buat keje skolah... Kalau bertungkus lumus pun, aku yakin tak kan sempat siapkan keje skolah yang 1 ni untuk hari ni.. ( well.. i know my KEMAMPUAN =( ).... huhuhu... Time lepas bersahur pagi tadi, aku memang rasa macam tak nak p keje.... tapi... bila tengok semula slide yang sempat siap tak sampai suku pun semalam... hati meronta2 nak pi ofis... Kalau kat umah...... sure tido..
.
.
Tapi......... Sampai jer time kol 7.... mood kembali down.... Huhuhu.. Sebab mata pun macam dah kuyu.... Badan pun sakit.... Magnet kat katil pun dah menarik2 badan aku untuk kembali rebah kat atas katil.... Huhuhu...... Nak kena cari VITAMIN apa ni nak makan bagi larat skit....... Aku tak de semangat langsung.... Wahai kawan2 sekelas aku?? Adakah perasaan yang sama korang rasa??? Atau aku sorang jer yang mempunyai perasaan yang paling tak cantik dan hodoh sekali???... Sila nyatakan dan storykan kat aku..... Tulonggg sat!!!...
.
.
Sem ni sama....... Aku apa pun tak faham... Masuk telinga kanan.. kuar telinga kiri... Wekkkkk... MUNTAH..... Yang aku tau nak pi makan nasik KOKRET (eh... betoi ka spelling ni).... Pastu kalau order tomyam... passing merata kat orang... tak habis pun.... teringin jaaa... bila depan mata, makan pun tak... kekekek... JENEH SAMA............... Oklah.... Nak isi form sat... pastu nak buat KEJE SKOLAH..... Tunggu sat!!!!!!!!!!!! Bagi cerdas skit hari niiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!............ YUHUUUU... =)

No comments: