Friday, August 14, 2009

MALI's CORNER Char Koay Teow @ Danau Kota.....












Tempat atau kawasan ni dulu pernah diberitau oleh Kak Nurin masa kami sama2 berconference kat KL.... Tapi memang aku tak pernah sampai kat sini... Kalau dulu zaman remaja.. heheh.. remaja ker dulu??? yerlah zaman since kat UiTM dalam 10 tahun lepas.... pernah dan kerapkali ke UPTOWN Bangsar... Aku masih ingat lagi bila aku, jue dan miah... dapat kasut yang dibuat dari tali guni.... Tak ingat lak antara 3 orang abang2 kami tu (Tariq, Adly dan Zairi)... sapa yang hadiahkan... Heheheh... Ntah2 duit sendiri kot... Aku pun dah lupa... Maklumlah.. kerapkali kalau keluar dengan dia orang... si adik2 ni hanya membawa IC jer... Sebab tu lah jarang ingat... kalau Miah dan Jue terbaca apa yang aku coretkan di sini... mesti dia orang ketawa.... Tak leh lupa.. dari kolej ke tapak jualan ekspo cuma jalan kaki jer... Dan aku dapat belon berbentuk 2 hati yang sapa hadiahkan pun aku tak ingat.... Muahahah.... Remaja lah katakan.... Tapi.... memang abang2 kami terlalu baik... Menjaga kebajikan si adik2 nya yang jenis terlalu melampau dan asyik mengepau jer... Jangan marah arr.... Itulah kenangan aku dulu.... But sekarang.. masing2 dah mempunyai keluarga sendiri... kecuali TARIQ mungkin yang dulunya terlalu gilakan JULIANA BANOS... dan nak cari perempuan minah salleh jer... konon sesuai dengan ketinggian dia.. heheh... aku pun tak pasti... Nama pun dah besar kan.. dan macam2 perkara yang perlu diselesaikan sekarang ni.... Tapi.... aku rindukan saat2 tu... Kami seperti adik beradik.... Kiranya.. kalau sorang susah hati or ada masalah... maka kesemuanya akan terlibat..... Kenangan satu masa dulu yang pastinya aku tak leh lupa sampai bila2 pun...
.
Dan kali ni aku dibawa ke sini... Cuma kedatangan kali ni aku memang tak pernah rancang... Heheheh... CH aku memang macam ni.... Selalu jarang merancang... Mana2 yang dirasakannya nak pergi... so, kami akan pergi... Macam ni lah.... So, time aku datang sini.. hujan... So, banyak jugak kedai2 yang suppose berpesta... tidak menunjukkan minat... Tapi mungkin sebab masih awal.... Kereta yang berada kat situ berderetan... Dulu, Kak Nurin cakap time dia beroperasi kol 10 malam sampai pagi... So, macam2 kemungkinan time tu... Cuma aku tak delah rasa RALAT sebab aku tak kisah pun ke mana2....
.
Yang sebenarnya nak cite pasal makanan ni... Sedaplah.... So... many THANX to my CH....

No comments: