Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 20, 2009

Selamat BERPUASA......


Hai CH... kengkawan... / BLOGGIE....

Selamat Menyambut Kedatangan RAMADHAN.. untuk tahun ni...... Semoga tahun ini adalah RAMADHAN yang lebih baik daripada tahun2 lepas.... Satu persoalan yang bermain2 di benakku... Hehehe... Tahun ini... RAJINkah aku ke MASJID untuk solat terawih??? Heheheh........ Try my BEST..... But......... Aku tak beli lagi pun kain untuk buat BAJU RAYA... Kekekek.... Kenapa?? Tak percaya ker??? Huhuhu... Ntah bila boleh nak beli ni?????????? Adoi... SEMAK!!!.................. Tapi booking dah nak hantar kat TAILOR 2 PASANG.... Cukup ker??? Jadilah tu.....
.
.
Hari ni ada meeting ADMIN yang ke 14 untuk year 2009 ni kalau tak silap... Or 13 macam tu lah... Lupa lak tengok surat jemputan meeting tu... Hehehe... Agenda panas2 ada ker?? tak de.... macam biasa2 jer... Tak de sapa pun kena marah hari ni.. Smua ok2 jer... Isu2 yang penah dibincangkan pun ada diulang kembali..... So, sempat jamah nasi berlaukkan telur sebelah dan ayam ketoi kecik... Kekekek.. with ayaq tea o panas..... Muahahahah......... Burrpppppp... Kenyang.......... Alhamdulillah............... Dan nakainya aku bila sempat snap pic2 time meeting dengan minit mesyorat dan buku catatan penuh dengan tulisan aku yang amat BUROK itu... Huhuhuhu....
.
.
BZ2... Menyiapkan penilaian kursus untuk aku dan staf2 sirkulasi ni... Aku terajin lebih dok update guna komputer ni... so... jap lagi nak kena printlah pulak... Tak per..... Buat benda ni dululah.... Heheheh... Tetiba jer terbayangkan MC D yang lazat tu... Mana nak cari ni??? Huhuhu.... Lapaq2 dan teringin nak makan MC D tapi kaki ni malas lah plak nak melangkah ke sana... Tak de geng sama............. Nak buat macam mana.... Kawan sorang2 jer.. (just practice untuk bulan posa ni)... sebab mesti malas nak kuar tambahan plak bila mak cakap mak yang nak masak kat umah sebab lebih puas makan makanan yang mak masak kan?? Oooo... mak aku pandai masak oooo.... bancuh ayaq teh lagi pandai... pasai tu kalau aliff mai umah... mak bancuh ayaq teh... pasai dia mesti nak makan ayaq teh yang mak buat....... huhuhu.......
.
.
Apa lagi nak mengarut dalam ni yer????? Hari ni kena bawak balik stok2 makanan yang aku simpan kat ofis ni... Sebab dah posa minggu depan bila aku mai keje... Untuk Negeri Kedah... Jumaat Sabtu memang cuti.. Sabtu ni insyaallah dah mula posa.... Mak lak minggu lepas plan nak bersihkan sekeliling kubur arwah ayah..... So... macam mana yer??? Jadi ke esok...??.. Tapi kalau nak buat pun memang kena time pagi betul2... Kalau dah mula panas... aku memang dah jadi malas dah... Kalau pagi.. bersemangat skit......... Bestnya kalau leh pegang cangkul dan menyangkul di sekitarnya... So far, pusara ayah memang terjaga rapi... Cuma jiran2 di sekeliling ayah jer yang agak semak skit... Mungkin jugak saudara mereka jauh2 kot..... Tak pe... aku, mak dan adik2 leh tolong kalau ada masa...........
.
.
Lalalalalalala... Life is WONDERFUL..... Heheheh... eh.... ter.. ber... NYANYI lah pulak... Kekekek.... Takpe2... Nyanyi jer apa2 pun sorang2............. Oh yer... Teringat lak pasal LINCOLN CORNER ni... Huhuhuhu.... Ahhhhhhhh......... Lupakan dulu buat sementara waktu................ Ape Yang penting KEJESAMA...........

Oh yer.... MISS MY ASUS lah...... Hopefully... minggu depan dah ada depan mata aku.... Hehehe..... Sebenarnya.... Missed kat tuan yang hadiahkan ASUS tu sama.... ish3..... JENEH SAMA........ Comei jer perkataan tu pada aku... Haiiiiii......... JENEH SAMA.............. Kuang3.........

No comments: