Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 4, 2009

SLEEP Earlier.....


Mata terasa amat BERAT malam ni.... Kat umah pun semua orang bz dengan hal2 sendiri.. Aton tak de... Eimien tadi sibuk cite tentang sesi kemasukan ke kelas yang baru.... Masih lagi minggu orientasi... Aku cuma bertanya.. berapa lama kos diploma dia.. Setahun jer jawabnya... Oklah.. So, meaning dia akan tamat satu sem awal dari akulah.... Mak cite tentang hal sekitar apa yang berlaku hari ni... Aku sesekali hanya tersenyum sekadar melayan apa yang aku dengar... Namun, hati dan fikiran aku hilang ntah ke mana.... Keje SKOLAH??? OUT!!! No mood for tonight.... So, semasa melewati bilikku ini... laptop ni seperti biasa masih terpasang... Aku capai camera hp dan terus snap pic... edit dalam hp... dan terus sambung USB dan upload pic ni.... Nak tido.... Hp... TUTUP!!!.... Gudnite... Bye.....

No comments: