Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 6, 2009

KELEWATAN Akibat JAMP !!!....




Aku bangun awal macam biasa pagi ni... Minggu ni hopefully tak lewat... Tak sangka lah plak pagi tadi kelewatan yang AMAT tahap OTROMEN GABAN punya... Nak buat macam mana kan??? Dah lewat.... So, tersengeh2 jelah bila sampai ofis... Ditambah pula dengan cuaca semenjak 2-3 menjak ni ala2 manja gitu... Dan kadang2 terasa AMATLAH kerugian besar bila terpaksa meninggalkan katil dan tilam yang empuk daripada melekat kat badanku yang gemok ini.... Kehkehkeh... (ayat jeneh sedaq diri...)..... Kuang3x.....



JAMP.... Aku kuar macam biasa jer... Meaning kalau tak jadi perkara yang tak diingini macam ni... Tak delah aku akan sampai ofis lewat... Mungkin aku leh thumb print area2 kol 755 am macam tu kot..... Tapi malangnya..... tak leh lah plak.... So, dengan hati yang tak bopa senang, aku sampai dan melekatkan jari2 gemok aku kat cermin scan tu @ 819am... Muahahahahah..... Namun tetap terserlah keberanian aku... Seandainya aku ditanya tentang ini.... Aku akan jawab akibat kesesakan lalu lintas lah.. TRAFFIC LIGHT tak idup... Bayangkan..... ketika aku beratur berderet panjang kat situ.... Seramai 3 orang polis mai jaga kat situ.. Haaa... hebat ke tak??? Time tu lah nak lalu lori sampah, bas sekolah, bas persiaran, trailor panjang.... dan keta2 ciput macam aku ni ada ka depa nak nampak??? Huhuhuhuhu... Mengganas betoi....


Oh yer... Apa ni??? Ni lak bantai IKEA... Aku beli lama dah masa last sem kat IKEA... Punyalah teramat PULUN nak memiliki bantai ni... sampai termimpi2.... So, kawan aku sorang ni bawak aku semata2 nak beli bantai ni je sebijik.... Tapi, ada perangai buruk aku.. Kalau nak barang mesti nak dua... Disebabkan macam malu ja kat dia... so, tak delah beli sampai 2... Muahahaha..... Lagipun sebab menumpang keta orang so aku jadi amat segan nak beli lebih2.... Heheheh....... Saja masukkan pic ni sebab dulu masa aku beli, tak pulak aku masukkan pic bantai ni.. Sian kat dia.... Yang sebenarnya... bantai ni dok jer dalam keta aku... Buat jadi pelapik tangan kanan dan sisi kananku habuan lenguh2 bila dok ulang alik a/setar ke s/alam.... sajalah.. tangan aku ni manja + ngada2... tak leh lama2.. sakit.. kekekek... uwekkkk.. ngada2....

No comments: