Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 18, 2009

Semakin TERHIMPIT....


Terkedu dan terkial-kial.... Lately ni... banyak sangat yang aku perlu siapkan.... Ketiadaan masa yang sewajarnya untuk aku himpunkan dalam satu tempat menyebabkan aku kelam kabut dalam melaksanakan setiap tugasan rutin dan amanah yang sepatutnya aku buat.... Teringat suatu masa dulu, aku ingin menjadikan diri aku sorang yang sentiasa busy dan sekarang ni plak, aku tiada kesempatan untuk melakukan semua tugasan itu sebaik mungkin... Bila pegang kerja itu, teringat kerja yang ini dan begitulah sebaliknya.... Heheheh... Yelah... MASA... Sungguh mencemburui kita.... Dan mungkin jugak sebab badan aku agak letih... Tak sempat nak betul2 rehat... dan tak sempat pulak nak rehat dengan ertikata rehat yang sebaiknya.... Lately ni.. kalau tido pun.... katil penuh dengan bahan2 keje skolah ku... Even tak buat pun... Heheheh.... Psiko2.....



Aku perlu ubah semua tu kan?? Ya.. memang perlu sangat2.... Tapi macam mana yer... Hmmm... Oklah... Nak pi buat keje ofis dah... Hari ni tak nak buat keje skolah sebab nak settlekan keje2 ofis dan urusan bank dulu.... Sebabnya.... aku nak settle 1-1 dulu.......

Ops... Tulis dalam BLOG ni sempat lak yer??? Heheheh.... Yang ni just dropped by jer.... Sebelum mula keje... sebelum mula apa2 yang aku plan nak buat hari ni... Kekekekek... Alasan ker tu?? Eh2... Betullah ni... Ok... nanti sambung celoteh lagi k....

No comments: