Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 4, 2009

Using My ASUS Cute Notebook.....

Hai all....

Dah lama aku tak menggunakan ASUS ni di OFFICE... Sebabnya.... setelah berpindah ke sini.... (meaning CIRCULATION DEPARTMENT)... Wifi yang aku selalu menompang TM kat sebelah office aku dulu masa kat bahagian majalah sudah hilang dari sudut searching kat notebook comel ni.... dan broadband celcom pun asus ni tak dapat detect, maka kuranglah skit penggunaannya ketika di waktu pejabat..... di campur aduk pula dengan keadaan ofis baruku yang kurang selamat dan amat terdedah dengan kes2 mengambil harta benda tanpa memberitahu ni.. so, aku takut skit untuk mempamerkan ASUS aku yang sungguh comel bila berada di pejabat dan di mana2 jua.... Bukannya apa.. mungkin sebab sizenya yang kecil dan ringan menjadikan dia mudah dipegang dan dibawa ke mana2 saja.......


Pagi2 tadi lagi masa kat umah dah terfikir nak bawak ASUS ni mai ofis.... Sebab CH cakap aku dah tak selalu gunakan dia lagi macam selalu... Mungkin dia tak tau betapa aku sayang sangat pada benda comel ni.... Sampai terlalu jaga dan tak benarkan orang lain menyentuhnya pun... Heheheh..... TQ CH... for lovely ASUS notebook ni......



Lepas ni.... kalau aku ada kelas... aku akan bawak benda ni jer.... Kadang2 bukan tak nak pakai time waktu kelas even aku bawak benda ni.... Dalam diri aku, takut orang cakap aku berlagak dan nak menayang atau menunjuk2 lah plak..... Sedangkan aku bukan macam tu.... Dulu CH hadiahkan benda ni sebab cakap.... senang untuk aku kendalikan benda yang kecik dan comel ni time mengacarakan majlis (jadi MC).... dan senang jugak aku nak bawak ke mana2 terutamanya time outstation..... dan sekarang.... alhamdulillah... tempat aku dok sekarang dah dapat detect wifi free from TM.... So, aku akan pakainya selalu seperti yang CH nak.... dan seprti dulu2.... Lebry pun memang ada wifi sendiri tapi coverage dia more to level 1 jer.... tempat dan bilik aku ni sometimes rasanya tak leh nak capai wifi tu... so, kebetulan masih lagi di level bawah.. so skit sebanyak lehlah jugak detect TM punye.... Heheheheh.... TQ for TM tooo....

P/S : To CH....
Jangan terasa kecik hati lagi..... Walaupun mungkin tak cakap.... tapi leh tau dalam hati macam mana..... Lepas ni.... akan pakai.... pakai dan terus pakai..... Jangan marah2 arr....

No comments: